Prireditev PREFARENZEN "Imagination 2024"

28. novembra je na Dunaju potekala prireditev PREFARENZEN »Imagination 2024«, kjer smo predstavili knjigo in koledar PREFARENZEN 2024. Dogodek je prebudil domišljijo gostov, zahvaljujoč očarljivi, umetno ustvarjeni voditeljici in vznemirljivemu prepletu arhitekture, obrtništva in vizij prihodnosti.

 

»Dober večer, jaz sem Victoria in sem, recimo temu, delo umetne inteligence,« je bil pozdrav graciozne digitalne osebnosti na zaslonu prireditvene lokacije K47 ob Donavskem kanalu. Radovednosti približno sto obiskovalcev dogodka PREFARENZEN, ki je letos potekal že desetič, pa ni vzbudila le voditeljica, temveč tudi izjemen grafični spektakel. S posebej komponirano glasbo in koreografiranimi slikami so se arhitekturni projekti eden za drugim potapljali v sfere igrivih kalejdoskopov. Pod naslovom »Imagination 2024« je PREFA želela izzvati domišljijo obiskovalcev, da bi na novo opredelila meje mogočega.

ZELO RESNIČNI IN Z VELIKO ČLOVEŠKIH IZKUŠENJ

"V nasprotju z digitalnimi doživetji šova so predstavljeni arhitekturni projekti PREFARENZEN nastali v resničnem življenju z veliko človeških izkušenj, strokovnega znanja in ustvarjalnosti," oblikovalsko bogate dosežke pojasnjuje Jürgen Jungmair, vodja mednarodnega trženja. Projekt na naslovnici knjige in koledarja prihaja iz Avstrije in je restavracija v lasti avstrijskega podjetja WALTER GROUP v Wiener Neudorfu. Thomas Heil iz biroja dreiplus Architekten je v enem največjih industrijskih območij v Srednji Evropi uresničil načrt menze z visokokakovostno kulinarično in ambientalno zasnovo.

V DESETIH LETIH OKROG POL SVETA

Po predstavitvi arhitekturnih projektov smo priložnost izkoristili tudi za praznovanje desete obletnice izhajanja publikacij PREFARENZEN! »Z leti so PREFARENZEN rasle in se postopoma širile; koledarju in knjigi sta se pridružila revija, ki izhaja dvakrat letno, in spletni portal, ki se nenehno posodablja,« je pojasnil Christian Wirth, vodja svetovalcev za objekte v Avstriji. "Pozabiti ne gre tudi na dogodke in arhitekturna potovanja. PREFARENZEN naj bi služile predvsem kot platforma za dialog, navdih in izmenjavo med podobno mislečimi."

Generalni direktor podjetja PREFA Leopold Pasquali je dodal: "S projektom PREFARENZEN nam je uspelo pozicionirati in uveljaviti našo blagovno znamko med arhitekti." Arhitekturni fotograf Wolfgang Croce je bil ponovno zadovoljen z rezultatom: "Skupaj z našo ekipo se vidimo kot vez med podjetjem PREFA in arhitekti. Vezi, ki smo jih vzpostavili z vsakim posameznikom, in zaupanje, ki nam ga daje podjetje PREFA, so dragocena podlaga za uspešen razvoj znamke PREFARENZEN."

"Veselimo se novih, vznemirljivih arhitekturnih projektov PREFARENZEN v prihodnjem letu, zato je najbolje, da jih zdaj prijavite na spletni strani na www.prefarenzen.at/prefarenzen," je ob koncu prireditve dejal Wirth.